måndag, september 14, 2009

GALEN!!!!

Är bara förnamnet!
Blir helt tokig!!!
SKOGSTOKIG!!!!!
Och då är det på riktigt.
Jag har haft min lilla dator iväg på service, den har varit borta mer än en vecka och otroligt saknad.
När den äntligen kom hem igen så är det ingenting som fungerar...
Dagen idag har ägnats åt att prata med supporter, instalera om och igen och uppdatera och, ...ja den som inte känner igen det där...
Och fortfarande är det inte helt ok,
men nu orkar jag faktiskt inte mer.
Nu skiter jag i detta och går isäng.
Resten av veckan ska jag jobba så vi får se hur mycket dator det hinns med, ska försöka få in lite bilder som blivit liggande och kanske nåt mer.
Lilla damen i familjen var på besök i hemmet i helgen. Härligt och få fylla på dotterdosen i mammahjärtat. Till nästa gång.

Sov gott, nattinatti// M

1 kommentar:

Anette sa...

Visst kan man bli alldeles galen! Jag nästan lika tokig på den som ska komma o laga vår diskmaskin. Den 8:de skulle de komma, ringde o sa att "reservdelarna har inte kommit"
Nu är det den 15:de och inte har de ringt o meddelat när de kommer.