måndag, januari 18, 2010

22.00!!!

Är klockslaget då jag kommer att ramla isäng idag.
Absolut senats!
Inte en enda sekund senare.
Idag är jag så trött att det liknar ingen sort.
Och ändå har jag inte gjort något särskilt på hela dagen och dessutom slumrade jag ett par timmar mitt på dagen.
Kanske har det med ett par nätters taskig sömn att göra, jag har haft jättesvårt att gå o lägga mig efter jul o nyårsledigheten. Och det har liksom bara blivit senare o senare...
I går var vi iväg och fixade med handbromsen på bilen, sen fick nerslag på besiktningen och behövde lite omtanke. Det tog nästan sju timmar och jag agerade endast lampstativ...
Inte värdens lättaste uppgift det heller även om det låter så.
Och jisses vilka enorma summar som sparas in genom att låta han med fixarbrallor ordna iställer för att lämna in eländet på bilverkstad...
Men trött blir man ändå.

Natti natti// M

Inga kommentarer: