fredag, december 28, 2007

Grå dagar!

Här i skogen är det blåsigt idag, och grått hela tiden, bara grått, grått grått.
Nytt år nya vanor, tjuvstartar lite med att starta upp en blogg. Kanske kan det få fart på mitt andra skrivande också…
Om du hittat hit kan jag bara hälsa dig välkommen och hoppas att du inte blir besviken.
Marie heter jag, är mamma till två galna tonåringar, sambo med bilsamlande A och ständigt studerande. Verkar aldrig bli klar med studierna. Har hållit på nu sedan hösten 2004 på högskolan och det är lögn i helsike att bli klar med de sista resterna.
Jag kommer att skriva om ditt och datt, livet med familjen och vännerna, om naturen, väder och vind samt det mesta mellan himmel och jord. Kanske mycket om egna åsikter fast det är väl det en blogg går ut på? Att ventilera sig själv? Ser fram emot ett gott samarbete med mig själv, kommentarer är dock alltid välkomna. Feel free to comment anytime…
Skrivandet kommer förmodligen att handla mycket om skola och utbildning då det är ett av mina stora intressen sida vid sida med naturen.

Nåväl – här kommer jag alltså, med vilda planer och gamla vanor.
Bloggandet har börjat!

Inga kommentarer: