söndag, december 30, 2007

Låång skogspromenad idag!

Skogen är så fin när det är dagsljus! Den får en nästan trollsk look. det är helt enkelt underbart!
Två dagar på raken har vi varit ute och traskat, 15000 steg igår och nästan 17000 idag. Det var väldigt skönt. Imorgon ska jag fotografera om vi lyckas komma ut i tid. Ljuset är inte så mycket och inte så länge. Mitt sällskap har så svårt att komma igång på morgonen och det är synd för det är förmidagarna som är skönast och finast.
Sonen verkar ha flyttat hemifrån temporärt, kanske kommer han senare i kväll vi får hoppas.

Ännu ingen kommentar från kompisen M om uppsatsen. Kanske skickar jag den ändå, vi får se.
Har börjat på nästa arbete och är fortfarande inne i läsfasen. Måste läsa in mej igen på litteraturen. Det blir mycket läsning...

Ha det gott// M

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Stegräknare.
Det ska jag sätta på mig imorgon och sen gå nuts :-)