måndag, oktober 19, 2009

OJ

Nu blev det en lång paus, mycket beroende på att jag är helt slut.
Jobbar för fullt både hemma och borta.
Ute lägger vi plattor och bygger trappa.
Inne håller vi på med förberedelser för att göra en större renovering i dushen.
Det är på tiden, inget är gjort där på nästan 20 år...
Detta kommer att bli ett ordentligt lyft. Jag har bestämt att vi ska kakla, lägga värmegolv och... ja, helt enkelt göra om allt från scratch. Innebär att allt ska tömmas till att börja med, sedan ska allt monteras ner. Duschväggar, handfat och toalett samt handukshängare, skåp, lampor, ja- ni fattar!
En hel del prytlar ska försvinna någon annanstans lite tillfälligt sådär.
Men det kommer att bli bra, det måste det.

Nästa vecka är det höstlov och jag ska njuta av liten printessa en hel vecka.
Och jag vet att hon kommer att hjälpa till en hel del.
Imorgon mer jobb och en lång dag.

Ha det bra // Marie

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill också träffa prinssesan.Om vi (mormor och morfar) kommer ner nästa helg på lördag för att sköta om din brors grav, bjuder du då mammsen och pappsen på middag?. Vi kanske även får träffa prinsen då!
Puss och kram från mammsen som saknar dig hur mkt som helst och även din övriga familj Angående pepparkaksbak och julgodis och pyssel i övrigt kan vi väl bestämma det om vi kommer ner till er näste helg preleminärt och sedan höras vidare på telefon eller sms. blir mkt glad om det blir av i år gen.
Ringer dig i veckan för att prata om en helt annan sak
Älskar dig! Puss o Kram mamma