lördag, december 26, 2009

Julen är över


Nu har vi klarat av detta årets julfirande med födelsedag och allt.
Det känns skönt.
Nu kan vi bara koppla av resten av det här året.
Åå vad vi ska njuta.
Mellandagsrea och skiddag står på programmet närmaste tiden.
Ja ja och så någon liten middag med delar av familjen som inte kunde komma idag...
Här kommer lite blandade bilder:
Surdegsbrödet, det blev väldigt grovt och gott. Det kommer att bakas mer surdeg kan jag säga. Fast jag har ingen brådska så det blir när det blir.

Mipplade ihop ett par stjärnor som jag lackade med decoupagelim och hängde upp i köket. Det blev så himla bra. (taskig bildkvalitet jag vet men men..)

Dagens födelsedagstårta! Jordgubbstårta med chokladfyllning. Räkna gärna ljusen och tala om hur gammal printessan blev...

Allhelgonahelgen var ju ett tag sedan. Då gjorde jag ett helt gäng med småspöken, superenkelt, gott och så blev dom så himla fina.

Nog om detta.

Ha en lugn och skön natt, ta det lugnt och krama varandra i trafiken.

God fortsättning och nattinatti:D

// Marie

Inga kommentarer: