torsdag, april 07, 2011

Testpilot - jag?

Hm, ja varför inte? Kanske det kanske, eller? Jaja, hursomhelst, så här var det... Jag brukar ibland hoppa på att testa nya produkter via Smartson och säga vad jag tycker och tänker. Bl a har jag testat den nya smaksatta creme fraishen (den med dill o svartpeppar) och den var god till fisk men lite för syrlig till kyckling, men det var ju testpilotandet jag skulle berätta om.. Nu var det så att det ramlade ner ett mail om nya däck från Dunloop. Och så tänkte jag: "Jahaja, varför inte". Så nu väntar jag bara på att få reda på om jag blivit utvald. Annars då? Jaa, inte så mycket egentligen. Varit sjuk och kännt mig väldigt eländig. Inte helt ok ännu men nu står jag upp i alla fall. Igår fick sej huset en omgång så det hette duga. Det är skönt när det är klart och det är jättemysigt med rent och fräsht överallt. Det om detta. Ha en bra dag // M

Inga kommentarer: