söndag, mars 20, 2011

Tomt

Mitt huvud är tomt. det är faktiskt nästan lite vacuum känns det som.
Konstigt det där, nu har jag liksom haft den där eländiga uppgiften hängande över mig så länge, länge att när jag väl fick iväg den i torsdags efter en massa krångel och elände så blev allt bara tomt.
Det finns liksom inget kvar.
Har ju levt nästan två veckor på biblo för att inte distraheras av allt möjligt annat och var VÄLDIGT fokuserad. Mycket bra taktik. Fick ju gjort det jag skulle. Bra så.
Men sen blev det tomt, händer inte mycket alls. Det har nog blivit vår, tror jag men tomrummet ekar "bedömning..." Och så väntar jag.
I tre veckor kan jag få vänta.
Och DET är skitjobbigt jue.

Här ligger mina anteckningar, om jag måste komplettera eller så, törs inte kasta dom...

Och så fick jag tårta...
Och blommor...
Fast jag inte ens vet om jag klarar mig.
Tusen tack kära vänner
Må det bli en skön vår och sommar och må de närmaste tre veckorna rulla fram med en hiskelig fart, jag går på nålar...
Ha en underbar dag <3


PS. Försöker ladda upp bilder men det tar för lång tid, nu måste jag gå ut.
Försöker igen när jag kommer in.

Inga kommentarer: