torsdag, december 18, 2008

NU, ÄNTLIGEN!!


Har jag skickat specialpedagogiken!!
Till bedömning på skolan.
Känns som en stor stenbumling ramlat av mina axlar.
Härligt!!
Den lilla damen i familjen har kommit hem från skolan och njuter för fullt av sitt
J U L - L O V . . . .
Innan det är slut kommer vi att ha gått varandra på nerverna så att det räcker ända till sommaren. Jag är helt säker.

Kastar in en bild på årets upplaga av pepparkakshus, det är fortfarande bara två gelehallon som försvunnit...


Det har ju varit lucia också, i grådasket var vi i idrottshallen i regnet och såg på luciatåget.
Som vanligt en väldigt mysig och väl repeterad föreställning.
All cred till musikfröken Cathrine!


Stämningen i hallen var betydligt mycket bättre än utanför som synes...

Ville visa lite av vad jag målat de sista veckorna.
Tomteparet har varit klara ett tag, sedan fick dom sällskap av några gammeltomtar med olika intressen.



Det har varit ett himla pillande men jag är rätt nöjd, ännu vet jag inte riktigt var dom ska stå utan dom hoppar runt lite fortfarande.

Avslutningsvis en bild på vår tjusiga julgran, upptäckte att traditionen att ta fra granen d 23:e blivit modifierad till den 13, dvs Luciadagen. Likabra det- det är så mycket ändå den 23:e.

Till alla om jag inte hinner komma igen innan jul:

En riktigt god jul!


Och ta det lugnt i jultrafiken, hellre sent än inte alls...

1 kommentar:

RANA sa...

Tack för fina ord! Tomtarna blev jättesnygga; jag ska tipsa min vän fotografen.

GOD JUL och kram från Rana