onsdag, juni 10, 2009

kort om ingenting

Världen är full av tappade sugar...
Jag har nog just tappat ännu en,
Fast den hittar jag nog snart igen.
Imorgon är det skolavslutning för båda barnen i huset, det innebär smörgåstårta till middag. Inte världens nyttigaste, jag vet, men ...
Jag ska för sista gången sitta i kyrkan och lyssna på när min minsta lilla snutta går ut grundskolan..
Det stora barnet får man inte komma till, i alla fall inte imorgon. Däremot kommer han att hinna komma hem och vara med på lillasysters skolavslutning, Kul att han känner att han vill det.

Ser fram emot sommaren, gör vi alla. När den nu behagar komma- det är ju så himla kallt!
Och regnar gör det varje dag också. Fast regnet är ok, om det bara inte vore så förb kallt!

Hmm, kort skrev jag...

Ha det bra, sov gott och var snälla mot varandra

P&K// Marie

1 kommentar:

Anonym sa...

Sommaren ja.....den är verkligen lååångt borta käns det som.Och nu idag och i morgon ska det bli än värre med regn och blåst. Iallafall här nere i södern.
Men det kommer väl lite värme snart kan man ju hoppas.
Kram