onsdag, juni 17, 2009

Ovänlig?

Jagär så himla dålig på och tycker så illa om alla dessa "kedjebrev"!!!
Har verkligen inte lust eller tid att hålla på och skicka en massa tjafs till minst tio av dina allra bästa vänner inom fem minuter osv.
Jag tror att jag har vänner ändå.
Och jag tror inte att jag är mer ovänlig för att jag skiter i alla dessa mailkedjor och brev.
Visst, jag tycker också att det är fina bilder och tjusiga ord.
Men jag vägrar att skicka vidare till vänner hit och dit.
Jag gör det INTE!

Jag vill vara vän ändå.
Hoppas nu att dom som skickar ovan nämda brev inte tar illa upp och tycker att jag är en hemskt vidrig typ som bangar allt vad kedjebrev och dyl. innebär.

Jag vill bara säga att det är liksom inte någon idé att tänka på mej i dom sammanhangen, för jag kommer inte att skicka det tillbaka, ocj ingen annanstans heller.

Så - nu är jag väl ovän med både den ena o den andra...
OK, i så fall gilar jag läget.

Mina riktiga kompisar gillar mig ändå.
Så det så.
Godnatt// Marie

Inga kommentarer: