tisdag, juni 02, 2009

Sommar..

Jodå, min lediga dag var verkligen ledig. Jag hade tur med vädret också kan man lugnt påstå eftersom det just nu öser ner regn.
Jag hann med en hel del, dock inte allt jag hade tänkt.
Promenaden var toppen, Tack min vän!
Middagsluren var uppfriskande.
Tvätten torkade snällt tills alla kom hem och tog hand om den.
Djuren var ute och skuttade tillsammans i frid och ro. Alla tycker SÅ mycket om att få vara ute.
Egonkaninen håller ordning på alla små skuttiga marsvin som får spatt när man släpper ut dom.
Det enda som egentligen är lite jobbigt är att det är så himla mycket pollen över allt. Inte för att jag själv lider av det mer än att jag torkar som en tok där det landar...
I dag är det andra evenemang som gäller.
Baket blev inte av, det tar jag tag i idag när jag kommer hem.

Ha en bra regndag alla därute// Marie i skogen som gillar när det regnar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska bli behandlingspedagog hade jag tänkt. Verkar både kul och utvecklande