söndag, mars 16, 2008

Helg och ledigt

Helg är bra, solsken på helgen är bättre.
I alla fall jag slappnar av så mycket bättre när det är ljust.
Nu ligger planen för veckan som kommer på bordet liksom. Detta är min egen vecka.
Den ska inte få sabbas av sjuka barn eller sura människor. Inte heller kommer några rektorer att få slinka in i planeringen med halvtaskiga timvikariat på en timme här och en timme där. Det är sten-nobben direkt. Har inte ens telefonen igång längre. Redan avstängd.
Det är läsning och återigen läsning som prioriteras. Och inte nog med det- det är enbart kurslitteratur som ska läsas.
Gud vad bra det blir!!!
Återkommer kanske inte förräns efter påsk, nu är det studieträsket som gäller.
Ha det// M

3 kommentarer:

Anette sa...

Go girl.....det är rätta takter :-)
Klart att du ska se till att bli färdig med din utbildning (tycker jag som jobbar på en högskola)

Anette sa...

Hej igen

Hoppas att du får tid och ro att plugga.
Skulle vilja be dg om en sak. Jag vill ju gärna ha en tatuering med din enhörning. Kan du ta en bild på den rakt uppifrån och maila till mig?
maila till an1str@bikab.net

Anette sa...

en gång till....

epostadressen du angav verkar inte funka ok. Jag får tillbaka mailet varje gång.

Det jag ville säga var att det blev ingen bild.
Vill du försöka igen är du snäll..

Go' och glad påsk :-)