måndag, mars 10, 2008

Konstaterar en del

Jaha, jag kan konstatera att min ambition att skriva ett inlägg om dagen inte håller hela vägen. Ok, ingen katastrof.
Nu har vi måndag igen och helgen har varit skön. Det var en toppenbra föreställning som måns och gänget gav i fredags. Footloose alltså, dotter oc h jag var ju där och njöt i fulla drag. Det är trevligt med stora döttrar som vuxit på sig så pass att de kan agera sällskap i olika sammanhang. Fast den här gången var det ju faktiskt jag som var sällskap eftersom detta var hennes födelsedagspresent...
Hon gillade den också kan tilläggas.
Denna vecka är det massor av jobb så vi får se hur det blir med bloggandet...
Ha det// M

1 kommentar:

Anette sa...

Vi såg Måns i Grease och den var superbra, skulle vilja se Footloose oxå.
Annars är det ju Iron Maiden i sommar tillsammans med de stora sönerna...jag har hotat med att dra på mig ett par skinnbrallor och agera riktig "hårdrockare".