måndag, mars 03, 2008

Konstigt och knäppt...


Idag har solen strålat mest hela dagen, någon som tror att jag varit ute?

Nä, just det. Inte ens till brevlådan.

Äntligen mars och solen skiner som en tok, man skulle ju kunna ta en sväng till skogen och gå för fullt. Tänk så skönt det hade varit. Men inte jag inte, jag går nog hellre när det är mörkt och/eller ösregnar istället...

Dagen har istället varit full med "färdigställande". En massa projekt som bllivit liggande halvfärdiga har avslutats. Det känns jättebra. Och faktiskt så har vi fått snö och minusgrader här så det kan jag ju skylla på..

Ledig imorgon också, sen jobbar jag resten av veckan + veckan efter också.

Blir bra.

Ha en bra eftermiddag// M

1 kommentar:

Anette sa...

TACK för dina värmande ord...jag ska genast slänga det dåliga samvetet all världens väg.
Sonen mår lite bättre ikväll :-)

kram