fredag, januari 16, 2009

Och dagarna går

Försvinner fort som vinden, snart är det midsommar...
Hmm, jo, faktiskt, det känns som allt går i 180 just nu.
Är såå trött bara. Och kallt som attans! -10 grader i morse!
Fryser rumpan av mig! Nää, om det nu inte ska bli ordentlig vinter med snö och så, ja då kan det helt enkelt vara!
Lyckades få iväg en försändelse till kompis An1 igår, det kom tydligen fram idag. Vet att det var uppskattat. Kul att kunna glädja en vän.
Annars så jobbar jag en del med mina uppsatser och vickar en del i skolan, måste bara få säga att en del klasser är mer än andra... Torsdag fredag denna veckan har jag haft en klass som VERKLIGEN! är högt och lågt och överallt...
Man vet att man lever när man kommer hem om jag säger så..
Dom tar musten ur en liksom. Det är alldeles tomt i huvudet när man kommer hem.
Helgen får bli en lugn och sansad en. Lite röjning och lite så där bara.
Hoppas på bra väder och inte så vansinnigt kallt, då blir det promenixer också.

Ha en bra helg// Marie

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej vännen
Jag är en av de som inte för mitt liva kan förstå hur man kan orka med lärarjobbet. Jag hade blivit helt tokig, tagit den ena och slagit den andra med ;).
Kul att du följer med till min nya blogg. Den börjar verka bättre, nu när jag har börjat haja vad som upp och ner :O. Lite avis e jag allt på de där trattisarna......hihi.
Stor kram