måndag, januari 19, 2009

"Super-duper-ekiperad"

Nytt ord jag hittade på i veckan.
Det betyder att jag köp kläder för en hel förmögenhet som jag inte har.
Jag har en kompis som säljer kläder på fritiden, de kläder som inte går åt just vid säljdagarna hamnar i "Kattas superduperreagarderob". Det är alltså där jag varit och fyndat.
Kom hem med en kasse full med kläder. Jag vågade nästan inte tala om vad kassen kostade när jag kom hem. Men sen räknade jag lite på det, och kom fram till att om jag betalat fullt pris hade det gått lös på mer än 5 000:-. (Betalade inte mer än 100 kr för något plagg.)
Då kändes det himla bra. Sen när sonen kom hem idag o undrade vad det var för speciell dag idag eftersom jag var så snygg, då kändes det ännu bättre.
Och faktiskt så har jag inte fått eller köpt något nytt till mig själv på bra länge, så det var jag värd.

Faktiskt.
Så det så!

Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man e värd att köpa nytt till sig själv emellanåt....typ vart tionde år. ...det där med avundsjuka var mest ett litet....tja skämt eller nåt. Inget allvarligt menat:)

Anonym sa...

glömde ju säga....
du glömmer inte att spara ändringarna, det gör jag allt som oftast.