tisdag, april 01, 2008

April april


Igår var en bra dag. En skön dag. En dag med mycket steg och aktivitet.


Idag är en annan dag. Idag är första dagen i april. En seg dag. En händelsefattig dag. Jag har 38!! kilometer kvar till Paris. Jag ids inte ta mig utanför dörren. Helt orkeslös. Inte någon fullfartsdag idag inte.
Vända trenden?
Ska gå igenom omdömmen och ha utvecklingssamtal med son i eftermiddag. Känns inte heller särskilt upphetsande måste jag säga. Bara bortkastad tid. Tror inte att det kommer att komma något nytt, men måste man så måste man.
Borde göra ditt och datt, vadåför?
Får väl ta fram en bok kanske, som den boknörd jag tydligen är...
Ska sprätta ut lite gödning på gräsmattan också så att mossan försvinner. Dom säger att det ska hjälpa, f-n trot...

Imorgon är en annan dag tack och lov.
Ha det// M

1 kommentar:

Anette sa...

En del dagar är bara blä-dagar. Sega, tråkiga och absolut INGET kul alls. Mer än möjligen att blogga av sig lite :)
Hoppas att det känns bättre idag-
kram //anette