lördag, april 12, 2008

Hejdå skogen..

Idag ska jag åka bort. Och sova borta. Första gången sen vet inte när som jag själv åker ensam och inte kommer hem förrän nästa dag.
Det ska bli skönt, ser fram emot det. Samtidigt bävar jag. Ni vet sådär som man gör när man lämnar bort sina babysar första gången.
Men det ska faktiskt bli superskoj att träffa tjejgänget från gymnasietiden +/- en och annan. Så blir det ju. Alla har sitt och prioriterar inte sina vänner... Äsch, jag vet. Jag gör det också.
Fast den här gången ser jag fram emot att träffa er alla.
Bärtha, Larsson, Sanna, Milla - Nu kommer jag!
Sportrapport imorgon - kanske.
Ha en trevlig kväll// M

2 kommentarer:

Anonym sa...

go mamma asså!<3

Anette sa...

Det låter ju som om det blev mycket fniss och skratt :) sånt kan behövas ibland.

Hoppas att ni hade det JÄTTEkul!