torsdag, april 10, 2008

Brev på posten

Är liten aning nervös. Har just lagt ett prev på lådan. Kan inte berätta vad det innehåller mer än att min förste bloggvän kommer att få något spännande förmodligen i början på nästa vecka. Hoppas jag. Eftersom vi inte känner varandra mer än genom bloggar så känns det lite nervöst. Kanske knäppt? Eller inte?
Aja det blir nog bra.
Hoppas jag.
Annars är det så att jag håller på att ta mig i kragen, och även om det inte känns så himla bra så verkar det som det funkar. Livet återvänder lite med årstiden.
Ha det bra // M

2 kommentarer:

RANA sa...

Å vad han eller hon kommer att bli glad, var så säker. :-)

Såg just att du bor på Södertörn! Jag med. Men du bor iskogen och jag i förorten.

Det verkar som om du har det lite tufft nu. En dag i taget, vännen. *snällt tonfall*

KRAM.
Rana

Anette sa...

Åhhh vad jag tycker att det är kul med överraskningar och jag kan lova dig att jag tål det mesta :)

kram bloggvännen