måndag, april 07, 2008

Ny dag, nya ...

Vet inte riktigt vad som händer, känner mig seg, tråkig, trött, och allmänt bara obra.

Tänker varje morgon att idag, idag har jag energi! Sen händer ingenting och ingenting.

Går och dräller och småplockar, men får inget ur händerna liksom. Nån som känner igen det?

Det är som om jag sitter fast i nån sorts smet som klistrar sig runt hela mej. Och det lossnar aldrig. Tuggummiklet som klibbar sig fast och vägrar släppa taget.

Är trött men om jag sover blir det ännu värre bara.

Borde göra så himla mycket nyttigt men . . .

Hjälp!!

Behöver en spark i baken för att få häcken ur!!

Men hur gör man?


Ska åka till affären en sväng tror jag, undrar om jag kommer loss tillräckligt länge?

Whish me luck


Ha det gott// M

3 kommentarer:

Anette sa...

Jag håller med....ibland är man bara inte på G FAST man vill och egentligen har lust så orkar man bara inte....
Vi är lite konstiga vi människor.
I mitt nästa liv ska jag bli hund hos en snäll familj som låter mig ligga i finsoffan. Hundar verkar inte ha det där tuggummisega.

Men jag tror att det beror på att vi behöver solljus och lite vår.
kram på dig

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ja..många som är trötta nu på vårkanten..obbigt..afärer brukar ju pigga upp!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

RANA sa...

"Går och dräller och småplockar, men får inget ur händerna liksom. Nån som känner igen det?"

Eh, skojar du? Jag skulle kunna ha skrivit samma sak själv.

STYRKEKRAM!
Rana