torsdag, maj 29, 2008

Ingen behöver vara orolig...

Hej alla!!
Nejdå, ingen fara - jag har inte gått vilse i skogen. Jobbat mycket bara, typ varje dag istället för bara måndag som jag tänkte...
Dom hoppar på en så fort man sticker näsan in och vill att man ska jobba och jobba och jobba...
Fast det är ju bra med lite ekonomiska tillgångar.
Skogen är underbar nu, plockade en jättebukett i söndags, den doftar härligt i hela huset.
Fick en smarrig pannkakstårta också i söndags, egenhändigt stekt och tillverkad av sonen, morsdag som det ju var. TACK min store raring!!
Mycket som hänt också, Dotter har varit fyra dagar på konfirmationsläger på Gotland, verkar ha varit bra. Dom såg bra trötta ut när dom kom hem igen.
Hade en bonusdag i onsdags på naturskolan - jobb det också, var med en klass och kollade på småkryp, insekter och spindlar och ormar och sånt. Kul och intressant.

Man kan lugnt säga att man somnar gott på kvällarna numera.
Ska försöka få in lite bilder men det får bli en annan dag, jag orkar inte mer nu.
Imorgon är också en dag...
Då är det hus och familj som ska prioriteras, efter skoljobbet förstås...
Och alla djuren såklart.

Kort sagt, vi mår bra och har det gott.
Ha bra dagar// M

3 kommentarer:

Jessica sa...

Hej skogsmulle

Vad skönt att se att allt e ok med dig. Var lite bekymrad trots att jag inte "känt" dig så länge. Men sån e jag. Kan tänka mig att det känns lika konstigt med sista som första avslutning. Ha det bra och njut av det härliga vädret som ska hålla i sig.
Kram

Anette sa...

Skönt att höra.....men nu stundar snart sommarlovet och det får väl du med?
hur har du det med kaprifolen förresten? Har den slagit ut ännu?

kram

Miss Lyckad sa...

Må solen och skogen tillsammans med familjen skänka dig mycket kärlek under dessa händelserika dagar.

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -