tisdag, augusti 19, 2008

Ibland bara händer det

Och jag blir bara SÅÅÅ lycklig!
Helt plötsligt igår hade jag fått svar på den där superjättebesvärliga uppgiften som jag skickat ett antal gånger... Och rätt som det är så har jag fått den godkänd...
Helt utan förvarning och bara så där.
Trodde inte att jag skulle få svar förrän om ett par veckor till...
Meen:


YES, YESS, YESSSS!!!!!

Nu pratar vi, fick massor med energi och håller som bäst på att formulera en ny frågeställning.
Visst är det bra?
Att solen dessutom kommit och skiner som spön i backen gör inget alls.
Svamparna kommer och går fixade han sushi den rara lilla store pojken.
Livet leker och sjunger för fullt.

Visst har jag sagt det förut? :

"- En del dagar är bättre än andra."

Önskar alla en härlig dag!!//M

2 kommentarer:

Jessica sa...

Även om jag inte har en aning om vad uppgiften gick ut på så säger jag grattiiiiisssss.
Du blevså lycklig så jag blev glad

kram

Anette sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ vad bra!
Godkänt i Ladok och nu kan du plocka ut din examen!
GRATTIS vännen