söndag, augusti 31, 2008

Har inget att säga

Inget som jag känner att jag vill/behöver vädra mer el mindre offentligt.
Tungt och jobbigt men det går över hoppas jag.
Det finns bilder i kameran men just idag finns inte lusten. Dem får ni se en annan dag.
Kan utlova en salig blandning dock.
Någon av bloggarna som jag brukar ramla inpå har skrivit ett inlägg som är en perfekt beskriving av hur jag känner det idag, tyvärr kommer jag inte ihåg vem eller var det var någonstans så jag får väl bara sitta och känna mig bedrövlig.
Fast det är bra, för då vet jag att det kommer bättre dagar. Som jag sagt förut: En del dagar är bättre än andra. Det här är inte nån av dem!

2 kommentarer:

mamman pysslar sa...

Ville bara säga hej!
Det var ett tag sen jag hälsade på...
Kram
/a

MiaMaria sa...

Hej!

Lycka till inne hos mig och ha en bra dag!
MiaMaria