onsdag, juli 23, 2008

Himlen är otroligt blå



Vi har haft ett par otroligt underbara dagar. Jag har parkerat under parasollet på uteplatsen.



I sällskap med en trave böcker har jag försökt läsa lite för att få ihop ännu en av mina surdegar, måste ju lämna för att kunna få ut min examen... Det är specialpedagogik som avhandlas just för tillfället, ett ämne som är mycket intressant och stort!


Skönt att kunna vara ute i alla fall.



Håll med om att denna lilla dam pryder sin plats i rabatten, otroligt självsäker och en riktig diva. Det syns inte så bra på bilden men hon har både pussmun och nagellack i rosa...

Vem vet, om du pussar på henne kanske hon visar sig vara en prinsessa...

Och så var det den där perioden med virkbehov igen- nu är jag i full gång och virkar en ny duk, denna gång i blått. Den beräknas vara klar om några dagar. Då ska den ligga på det nya fina soffbordet, men jag tror den är för liten- vi får se..

Märker ni att det här inlägget avslutas i samma färg som det började?

Otroligt blå- behöver jag säga mer??

Ha en bra kväll och en härlig morgondag // M

2 kommentarer:

Miss Lyckad sa...

Blå blå vindar och vatten...=)

Hej, jag är glad att finna dig i spreakande tillstånd. Din text lever verkligen.
Du har många färger.

Kram

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -

Jessica sa...

Hej i skogen
Du verkar ha haft fullt upp. Men det kan ju vara skönt det oxå ibland. Håller med om att det ska bli skönt med en skolstart igen. Det är härligt att ha slöa dagar med barnen men men får ju sldrig vara ensam. Fin fin duk. Ibland blir jag en aning avis för att jag inte har de anlagen.
Ha det super i värmen som nu ska stanna ett par dagar.

Kram kram