tisdag, juli 01, 2008

Midsommar i efterskott

Känner att jag ligger lite efter som vanligt.
Här kommer lite bilder:

Det har ju faktiskt varit midsommar, vi firade i trakterna av Öregrund. Obligatoriskt med midsommarstång, pilkastning och flagga. Missade chokladhjulet...


















Midsommardagen bjöd på stor dramatik i form av en radda små dunbollar, katten for iväg och bollarna flög runt som små pipande doppingungar som det ju faktiskt var. Dotter var supersnabb och lyckades med hjälp av morfar få ner alla 7 (eller om de var 9 stycken) till vattnet där mamman väntade oroligt.
På eftermiddagen spelade de som orkade (ungarna och morfar o mormor) och hade lust krocket och hade ringkastning, medan vi föräldrar satt och jäste på balkongen.


Cykelställ är nära...

Ha en bra kväll// M

2 kommentarer:

Miss Lyckad sa...

Det värmer mitt hjärta att ni hjälpte dom små liven.
Vilka fina bilder. Känns vackert att se.
Idag ska jag ut i skogen och prata om/med några träd.

Vi ses!

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -

Sarah sa...

Hej! Roligt att du hittade till min blogg. Jag vet inte heller om gnuer fäller... Men det lät bra ;)
Fina bilder och söta pippifåglar!