onsdag, juli 09, 2008


Solen skiner som sjutton idag. Det är bra, det är skönt. Egon kan vara ute och jag kan värma min trötta gamla slitna kropp. Det är också skönt.

Jag har hittat en helläcker hemsida med tårtor och bakverk i fantastiska kreationer, tyvärr begriper jag inte ett enda ord av vad som står där eftersom är skriven i (eller på? ) Malaysia. Men jag blir glad av dessa fantastiska skapelser.

I dag tänker jag begrunda och fundera. Kanske gräva lite och ev åka till affären.


Ha det gott //M

2 kommentarer:

Anette sa...

Ja jösses vilka bakverk....otroligt...

Jag har en smördegsgrej med äpple och honung i ugnen! Smaskens det med.

Jessica sa...

Bakgrejer är inte min starka sida. Visst e det snyggt att se på och goa att äta....men tillverka dem.
Nej jag bakar kanske 3 max4 ggr per år och bara det är jobbigt, antagligen för att jag tycker att det är skit tråkigt