måndag, september 08, 2008

Mörker

Nu är klockan nästan åtta och här i skogen är det becksvart.
Inga gatlycktor här inte (hur stavas nu det då? ) gatlyktor menar jag ju...
Dags att plocka fram pannlampan till kvällspromenaderna alltså, och reflexvästen! Ingen promenad utan reflexvästen. Vi väntar spänt på handledartillståndet så att vi kan börja övningsköra, det ska bli... intressant kanske?
Pluggandet går inget vidare- har ingen motivation och alldeles för mycket annat att greja med. Fast jag ska jobba på torsdag och hatta lite hit och dit i skolan jag brukar vicka i. Tröttsamt att aldrig lyckas bli klar. Borde och skulle egentligen, men...
Allt annat är viktigare hela tiden - visst är man knäpp? Känns det igen?

Behöver en kick i rumpan för att få tummen ur liksom. Sälja man och barn och flytta hemifrån, kan det va nåt?
Vi får se. Imorgon är en annan dag.

Ha en god kväll och natt hela bloggvärlden// Marie

2 kommentarer:

Anette sa...

Övningskörning är en upplevelse, har ni någon säker plats att börja på?
Ett stort fält till exempel?
det där med att hålla reda på vilken fot som ska göra vad samtidigt som ögonen ska vara riktade framåt och inte neråt

Lucka till

Miss Lyckad sa...

Ah, dags att börja använda pannlampan=)!

Jo, klart det känn igen. Dock är jag en av de mest diciplinerade människor jag känner, eller vet om. Det är jag och Madonna så tanken finns där, men jag gör det om jag vill nå ett mål.

Tips. Äggklocka. Ruta in dagen och ta hjälp av äggklockan.

Kram å ljus till dig.

/ Miss Lyckad - schemaläggare -