måndag, februari 11, 2008

"Händelsefattigt"


Vad menar jag med det då? Inte nå't särskilt egentligen. Bara att det är inte så mycket som händer just nu. Vi gör inget särskilt och trampar på i gamla invanda skor och rutiner. Inget nytt under solen, när jag tänker efter så har jag faktiskt sett den ett par minuter idag, solen alltså. Och det är ju inte något som vi är bortskämda med här i skogen i alla fall...

Jag har jättemycket planer och vill en hel massa saker, det stupar på orken och gnistan liksom. Jag önskar mig energi i fulla påsar, var finns det att få tag på?

Fast det blir väl som vanligt det också, man kör på som man brukar och så händer det inte så mycket mer.

Nä nu låter det alldeles för deppigt, egentligen är jag inte deppig och nere, bar en aning less.

Och det brukar gå över.

Nya tag inmorgon redan, ha det bra // M

Inga kommentarer: