lördag, februari 02, 2008

Allt och lite till

Många dagar har gått sedan sisst jag skrev något, det har helt enkelt inte funnits tid över. Jag har bestigit berg av tvätt, jobbar skitmycket och idag har jag satt alla barnen i arbete med diverse sysslor. Mannen har fått promenera en lååång runda och dessutom har jag varit på mitt "måleriställe", det är alltid lika skönt att komma hemifrån en stund.
Och fortfarande har det inte kommit något svar på uppsatsen!
Kan man begripa varför det ska ta sån tid?
Hur svårt kan det vara då?
Skickade in den den 4 januari och fortfarande inte fått någon bedömning...
Det är prio ett på att få svar på den nästa vecka.
Imorgon väntar mera promenad och tvätt, Inga är tyvärr fortfarande inte på plats...
Kaninen har fått spatt igen, jag tror att han har tråkigt. Han rymmer så fort han kommer åt, sitter gärna och trycker bakom tvättkorgen eller under min säng.
Sov gott och dröm sött// M

Inga kommentarer: