måndag, januari 21, 2008

Gode värld! Vart tar tiden vägen???


Hallå!! Vad hände nu då?
Klockan är kvart i elva!!!
Vart tog den här dagen och kvällen vägen?
Vad har jag egentligen fått gjort idag då?

Dottern lagade middag, jättebra och jättegott!
Jag satt och slöade...

Sonen badade marsvin och jag hjälpte visserligen till att torka dom dorra så dom inte skulle bli kalla efter badet, men hur jobbigt är det?
Sitta still med ett knyte i famnen och klappa och torka.

Fast jag har ju jobbat hela dagen i skolan och gått en lång promenad på lunchen. Till mitt försvar måste jag säga att det blev en bra bit...
Men ärligt talat, det hände inte särskilt mycket alls idag.

I morgon väntar jobb igen och kanske om ryktet är sant blir det mer jobb framöver...

Må väl// Marie

1 kommentar:

Anette sa...

Så skönt det är att läsa om andra som upplever det där med att tiden försvinner :-))
Vips bara så har dagen/kvällen försvunnit och man har inte gjort något vettigt alls.Fast du var juute på en lång promenad...det är ju inte så dumt.
Ha det gott
kram