söndag, januari 06, 2008

Stackars mej!!

Ont!
Det gör ont!
Lena (PH) och jag har nåt gemensamt...
Var hon har sitt onda vet jag inte riktigt, men mitt sitter just nu i rygg och fötter.

Precis hemkommen från en låång tur i den härliga skogen runt knuten.
Fötterna har jobbar på bra, det suger i musklerna och ryggen håller på att gå av! AJ AJ AJ!!
Stackars mej!!!
Ändå gick vi inte riktigt så långt som planen var från början, det är konstigt, men av nån anledning planerar vi att gå där och dit och sen den vägen och runt därborta så går vi hem sen. Det brukar sluta med att vi går nästan hela svängen men inte "runt därborta"...
Idag också blev det så, lika bra det. Nästan 17 000 steg är rätt bra jobbat i alla fall.
Dusch och kaffe så mår man bra sedan.
Kantarellberg som tröst ...
Ha det // M

1 kommentar:

Anette sa...

Hej :-)

Hittade dig via jozzanstankar.
är väl som du, vandrar runt lite tills jag hittar nåt jag letade efter. Titta gärna in till mig..

//anette