onsdag, januari 23, 2008

Tillbaks på ruta 1!!!



I tisdags blev jag deprimerad, verkligen förstörd. Jag slog sönder min jättefina, verkligen helt fantastiskt ursnygga enhörning... Jag tappade den i golvet och locket gick i tusen bitar!!


Nästan så att tårarna hängde i ögonvrårna... Kunde inte ens titta på resterna och se hur stor skada det blev.


SKIT också!


F-N ..


I dag har jag börjat om från början. Köpte en ny igår som jag får lägga färg på igen.


Kanske hinner jag lägga ut den nya här när den är klar. Tur i oturen var ju att det inte var någon annan som hade den i kras utan jag själv...


Men himla tråkigt är det ändå!



Stor sorg i mitt hjärta!!

Lägger istället ut min glaserade kruka med kaniner på, den är ganska bra den med...

Titta på han som har halva kroppen fram och andra halvan på baksidan, rätt söt tycker jag.


Imorgon är en annan dag// M

2 kommentarer:

Anette sa...

så trist....enhörningar har ju en alldeles speciell betydelse också...kolla Wikipedia:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Enh%C3%B6rning

Du hittar säkert en ny....

kram

Malin sa...

Nämen, vad skoj att du har börjat blogga! Har givetvis lagt till dig i min blogglista. :-)

Du har en utmaning i min blogg!

Kram