söndag, januari 13, 2008

Söndagstankar.....

Ibland tänker jag så mycket att jag blir trött på mig själv...
Jag borde sätta igång och skriva på min inlämningsuppgift om specialpedagogik, men jag har faktiskt ingen lust.
Min motivation är på botten, min fantasi är under all kritik, kan någon utfästa en belöning tack!
Ska börja imorgon, varför göra idag vad som kan skjutas upp till imorgon???
Det är som med promenaderna, 10 000 steg om dan, HA-HA.
Löjligt!
Tänk varannan dag så kommer man närmare sanningen...
Men om jag ska vara helt ärlig mot mej själv så går jag faktiskt ganska mycket, ibland blir det också mer än 20 000 steg. Så lite bra är jag nog i alla fall.
Hade idag ett smärre utbrott på delar av familjen som lånar saker och inte lämnar tillbaka dom i det skick dom lånades, tänker bl a på mitt USB-minne som lånades för att flytta dokument och tömdes på innehåll, för det fick inte plats. Sen sitter inte mina saker tillbaka när jag får minnet tillbaka!!!

JAG BLIR HELT GALEN!!

Fast när man lugnat ner sig så är det ju inte så farligt, det finns värre saker när man tänker efter... Trafikolyckor på väg 73, ungdomsvåld som slutar i tragedi, bara för att nämna ett par exempel.
Lilla mamman, lugna ner dig lite och tänk efter, så ska du se att det är rätt bra ändå...

Önskar alla en bra vecka gör jag, ha det gott// M

1 kommentar:

Anette sa...

Usch vad jag känner igen det där med att göra saker imorgon...

Men upp till kamp emot kvalen :-)