torsdag, januari 10, 2008

Ojdå, vad hände?

Hela dagen bara försvann, först var jag ut en lång vända för mig själv och sedan samma vända med en vän... Hela dagen bara gick. Men det var bra, det behövde jag. När tonåringarna kom hem från skolan blev det ungdomsgård en stund och hela huset fullt med folk, en hel armada av båtar i hallen (= skor alltså). Kul.
Tänk vad lite solljus kan göra. Inte för att det var så särskilt varmt, men ändå ljust.
Tog bort de hemska julgardinerna i köket och hittade en virkad ljusbrå kappa som jag kombinerade med längder på sidorna, vackert nästan! Urtjusigt. Kommer bild på det också vad det lider.
Så ringde dom från skolan och ville ha mej imorgon till åttor och nior i Franska, kul. Det måste betyda att jag är ganska bra?
Alltså jobbar jag imorgon och kanske ett par dagar nästa vecka också.
Antagligen helt slut imorgon kväll...
Hörs// M

Inga kommentarer: