fredag, januari 25, 2008

I väntans tider...

Nej!
Jag är inte gravid.

Jag väntar på svar på en uppsats som jag lämnat för bedömning för såå länge sedan, (4 jan) går på tå och tassar nervöst fram och tillbaka mellan brevlådan och datorn...

Svaret kommer nog inte förrän nästa vecka, men hur ska jag greja helgen?

Familjen kommer att bli tokig på mej om jag ska gå och nippra så här.


Nåväl, imorgon är det i alla fall målning och idag försöker jag åstadkomma en frågeställning till nästa arbete som ska lämnas. Fortfarande gamla rester från min utbildning till lärare, aldrig blir det färdigt! Dumma mej!


Kom inte och säg att jag inte känner mej själv, vet precis hur jag fungerar.

Är också i full gång med en ny keramikbok med enhörningen på framsidan, istället för den som gick sönder...http://marieiskogen.blogspot.com/2008/01/tillbaks-p-ruta-1.html



Den blir inte riktigt likadan, tror att marken blir annorlunda. Men den blir bättre!!
Bild en annan dag när den är helt klar.

Har blivit utmanad, fy så läskigt... Nä, inte särskilt men ändå.
Måste fundera till lite och sen kommer det nog.

Nu regnar det igen, då går jag ut. Som sagts i nåt annat inlägg: gillar regn och rusk..

Ha det gott// M

1 kommentar:

Anette sa...

Men vad FIN den är ....... jättefin.....
tänk om man hade varit lite konstnärlig...fast jag sjunger istället rätt bra....
Jag har också fått den där utmaningen.Vet inte om jag vågar
:-)

ha en bra helg
anette